marți, 11 martie 2008

Asta s-a întîmplat
în tur la Urziceni!
Unirea Urziceni va întîlni duminică, în campionat, pe Steaua Bucureşti, formaţie în faţa căreia s-a impus în meciul tur cu 1-0 şi care i-a eliminat pe roş-albaştri şi din Cupa României (2-0).
Meciul de la Urziceni a fost unul cu scîntei, centralul întîlnirii acordînd patru cartonaşe galbene: două pentru Unirea - Galamaz (’40) şi L. Balint (’90) şi două pentru Steaua - Lovin (’41) şi I. Rada (’50). A fost prima pentru prima oară cînd fostul manager al Stelei, Mihai Stoica, a întîlnit-o pe Steaua din postura de adversar. Jocul a fost unul încrîncenat şi s-a terminat cu victoria ialomiţenilor, obţinută în prelungiri. În minutul ’90+1, Galamaz înscria printr-o lovitură de cap, după o bîlbîială în careul stelist! 1-0 pentru Unirea.
Dan Petrescu i-a folosit pe: Stelea-L. Balint, Galamaz, Mehmedovici, Bordeanu–Mara (’88 I. Apostol), V. Negru (’80 Onofraş), Ricardo, C. Petre (’51 Pădureţu)-B. Stancu, Dănălache.
Antrenorul de atunci al Stelei, Gică Hagi a folosit următoarea formulă: Zapata-Golanski, E. Baciu, I. Rada, Neşu-Ov. Petre, Lovin (’52 Bicfalvi), Nicoliţă (’63 Bădoi)–Dică, Neaga, Zaharia (’52 Surdu).
Arbitrul întîlnirii a fost Tiberiu Lajos, din Timişoara.
La finalul meciului, fostul manager al Stelei a ţinut să „înţepe“ echipa lui Hagi: „Steaua mea niciodată nu trăgea de timp la 0-0 cu o echipă de pluton. Azi am văzut Steaua trăgînd de timp prin minutul 80. Rufay, aşa îl cheamă pe băiatul ăla?, alerga în direcţia opusă mingii“ declara, atunci, MM Stoica, care continua: „Îmi cer scuze dacă agitaţia mea a deranjat pe cineva din conducerea Stelei. Steaua este şi va rămîne în inima mea, dar astăzi m-am bucurat. Iubesc Steaua, dar cînd văd unii jucători care joacă acum cu emblema Stelei pe inimă mă încearcă un regret“.

Niciun comentariu: