joi, 20 martie 2008

Dan Petrescu:
„Sînt foarte fericit unde sînt“
Chiar dacă patronul lui Poli Timişoara, Marian Iancu, a lansat ipoteza că antrenorul Dan Petrescu şi managerul general MM Stoica vor pleca în vară la Steaua, „Bursucul“ a contrazis informaţia. Totuşi, tehnicianul ialomiţenilor a afirmat că visează să antreneze într-o zi la Steaua, la echipa naţională sau la Chelsea. „Eu am trei echipe de suflet pentu care mi-am dat sufletul pe teren: Steaua, echipa naţională şi Chelsea. Măcar la una visez să ajung. Dar asta nu înseamnă că o să ajung într-un an sau doi. Sper ca Lăcătuş să stea 100 de ani la Steaua, pentru că era un idol pentru mine cînd jucam în Ghencea. Eu nu m-am autopropus niciodată la Steaua. Acum am contract şi sînt foarte fericit unde sînt“ a spus Petrescu la sport.ro. Reamintim că, înainte de începerea campionatului, „Bursucul“ şi-a reafirmat intenţia de a nu părăsi gruparea din Urziceni într-un interviu acordat în exclusivitate pentru siteul unireaurziceni.blogspot.com. „Dacã patronul nostru va dori sã continuãm munca pe care am început-o în urmã cu un an şi jumãtate este ok. Oricum, sînt 100% convins sã rãmîn la Unirea Urziceni pînã la finalul contractului pe care îl am. Nici prin cap nu-mi trece sã plec de la aceastã echipã“ declara Petrescu. (George Şeitan)

Niciun comentariu: