marți, 25 martie 2008

Moldovan: „Nu se pune problema să merg la Rapid“

Viorel Moldovan, directorul sportiv al Unirii Urziceni şi fost jucător al Rapidului, speră ca vînzarea Rapidului de către George Copos lui Fati Taher să fie un pas înainte pentru echipa din Grant. „La Rapid a început o nouă eră, care sper sper să fie de bun augur pentru clubul giuleştean. Am jucat şi eu acolo, am petrecut un an şi jumătate cu momente foarte frumoase. Sînt la Unirea Urziceni acum, pînă în vară mai e mult şi se mai pot vehicula multe pînă atunci. Viaţa îţi rezervă multe surprize. Deocamdată nu am fost contactat de nimeni şi în acest moment nu se pune problema ca eu să merg la Rapid“ a decelarat Viorel Moldovan la Telesport. Totuşi, actualul director sportiv al formaţiei din Urziceni a admis că ar fi interesat de postul de antrenor în Giuleşti. „Ar fi extraordinar să antrenez Rapidul. Pentru oricine ar fi o şansă foarte mare. Unii recunosc asta, alţii nu. Eu nu ascund că m-ar bucura acest lucru. Şi înainte mi-am dorit asta, poate voi antrena echipa giuleşteană, poate nu. Pînă la vară nu are rost să discutăm, acestea sînt doar ipoteze“ a conchis fostul internaţional în intervenţia de la Telesport.
Spre Chiajna?
Pe de altă parte, Vio a negociat în aceste zile cu şefii divizionarei secunde Concordia Chiajna, antrenorul Liţă Dumitru demisionînd în urmă cu cîteva zile. „Este adevărat că am purtat negocieri cu cei de la Chiajna, dar pînă acum nu am ajuns la nicio concluzie. Eu aş vrea să preiau echipa de la vară, să fac un plan de bătaie pe termen lung. Vreau să construiesc o formaţie puternică la Chiajna” a precizat, pentru siteul unireaurziceni.blogspot.com,Viorel Moldovan. (George Şeitan)

Niciun comentariu: