marți, 22 aprilie 2008

FC UNIREA, invincibilă în faţa lui Dinamo
Echipa lui Dan Petrescu şi-a păstrat invincibilitatea în partidele cu Dinamo, atît oficiale, cît şi amicale, remizînd 1-1 (0-0), în meciul disputat pe stadionul din Şoseaua Ştefan cel Mare. Jocul a fost controlat în prima repriză de Unirea, dar ocaziile de gol au lipsit, singura de notat fiind cea a lui Bilaşco, dar şutul acestuia din lovitură liberă (min.43) a fost deturnat de către Lobonţ. După pauză, dinamoviştii şi-au amintit că erau gazde şi au fost mai periculoşi în faţa porţii, dar Cătălin Munteanu şi Dănciulescu au trimis peste poarta lui Arlauskis. Ialomiţenii au echilibrat rapid jocul şi au început să creeze panică la poarta lui Lobonţ, dar arbitrul Sebastian Colţescu a anulat complet aiurea un gol valabil al lui Onofraş (min 70), pretextînd că a fost fault în atac! Acelaşi Onofraş a ratat o ocazie uriaşă, singur cu Lobonţ, trimiţînd peste poartă. În minutul 80, gazdele au deschis scorul, Torje învingîndu-l pe Arlauskis cu un şut din lovitură liberă de la 25 de metri. În minutul 90, BOGDAN STANCU a fost faultat clar în careu de Izvoranu, arbitrul Colţescu indicînd just penalty, lovitura fiind transformată de acelaşi atacant ialomiţean.

DAN PETRESCU: „Am făcut un joc bun, meritam mai mult după cum am evoluat. Dacă mai jucam două minute, reuşeam să îi invingem, pentru că se descoperise foarte mult echipa lor. Le-am arătat că Dinamo a făcut o remiză cu o echipă de judeţ, aşa cum au spus ei că sîntem. Înseamnă că au probleme“.
Petrescu: «Sînt mulţumit de rezultat»
La finalul partidei cu Dinamo, antrenorul echipei Unirea Urziceni, Dan Petrescu, a declarat cã elevii sãi au jucat bine în prima parte, şi l-a ironizat pe acţionarul roş-albilor Vasile Turcu, care afirmase cã dinamoviştii vor evolua împotriva unei echipe «de judeţ». «Am jucat bine. În prima reprizã i-am dominat. În a doua parte Dinamo a avut iniţiava, dar pe final am atacat cu trei vîrfuri. Rezultatul a fost echitabil, spun eu. Nu înţeleg de ce acest scandal la Dinamo dupã partidã, pentru cã noi i-am ajutat sã doarmã liniştiţi prin calificarea în finala Cupei României. Dinamo a fãcut egal cu o echipã de judeţ şi înseamnã cã are probleme. Sînt mulţumit de rezultat» a precizat «Bursucul».
MM: «Rezultatul e corect»
Managerul Unirii Urziceni, Mihai Stoica, era încîntat de rezultatul obţinut de formaţia sa pe terenul lui Dinamo, lãudînd prestaţiile din acest sezon ale elevilor lui Dan Petrescu. «Ne pãrea rãu sã pierdem 5 meciuri în acest campionat, pentru cã nu e totuna sã termini pe locul 4 sau 3. Poate par exagerat, dar la fotbalul arãtat în aceasta ediţie, meritãm locul 3. Am avut un gol anulat incorect la Onofraş, dar rezultatul e corect una peste alta» a declarat MM. Oficialul ialomiţenilor a vorbit şi despre viitoarea participare în Cupa UEFA: «Dacã vom reuşi sã aducem jucãtorii pe care îi dorim, nu ne vom face de rîs în UEFA. Pentru noi e o performanţã extraordinarã ca la al doilea an în Liga I sã ajungem în cupele europene».
Stancu: «Meritam sã cîştigãm»
Atacantul Bogdan Stancu a fost de pãrere cã echipa sa putea obţine victoria în partida cu Dinamo. «Meritam sã cîştigãm. Am avut emoţii la penalty, asta pentru cã în poarta era Lobonţ. Sã mai vorbeascã acum dacã sîntem echipã de judeţ» a declarat Stancu, care a fost urmãrit din tribunã de scouteri ai formaţiilor Ajax Amsterdam şi Bayer Leverkusen. De asemenea, cãpitanul ialomiţenilor, George Galamaz, a declarat cã Unirea Urziceni poate termina înaintea dinamoviştilor. «Am fãcut un meci bun. Am avut un gol anulat eronat. Am demonstrat cã nu sîntem o echipã de judeţ. Putem termina înaintea lui Dinamo la finalul sezonului, am arãtat asta pe teren» a spus «Gala».
Dan Petrescu: „În prima repriză echipa a jucat foarte bine“
Antrenorul Unirii Urziceni, Dan Petrescu, a declarat la finalul partidei Dinamo-Unirea Urziceni, scor 1-1, că rezultatul este unul echitabil, dar că dacă meciul mai dura două-trei minute ialomiţenii puteau câştiga meciul. „În prima repriză echipa a jucat foarte bine, în partea secundă Dinamo a început mai bine, iar noi am avut un gol anulat nu ştiu pentru ce. Ei au avut un gol din lovitura liberă, dar pe final am riscat, am jucat cu trei vârfuri, iar rezultatul este echitabil. Cred că dacă mai erau 2-3 minute puteam să şi câştigăm, pentru că ei s-au descoperit şi erau spaţii mari“ a spus Dan Petrescu. Acesta a ţinut să îi răspundă acţionarului dinamovist, Vasile Turcu, care declarase înainte de meci că Unirea este o echipă de judeţ. „Le-am spus băieţilor să le arate dacă suntem cu o echipă de judeţ. Dinamo a făcut egal cu o echipă de judeţ“ a încheiat Petrescu.

Niciun comentariu: