vineri, 11 aprilie 2008

Petrescu:
„Cu Pandurii va fi mai greu decît cu CFR Cluj“
Antrenorul echipei Unirea Urziceni, Dan Petrescu, a declarat cã o victorie, duminicã, în partida cu Pandurii Tîrgu Jiu, l-ar mulţumi şi «ar face pace» cu jucãtorii dupã rezultatul de 1-1 cu CFR Cluj, considerat de tehnician un semieşec.
„Trebuie sã mergem la Tîrgu Jiu pentru a învinge şi o victorie ar aduce o pace între mine şi jucãtori pentru cã în meciul cu CFR Cluj aş fi vrut mai mult de la ei. Este clar cã Pandurii sînt o echipã redutabilã dupã 6 victorii consecutive în Liga I. Cred cã dacã nu îl dãdeau afarã pe Neagoe acum erau în primele 8 echipe din România. Şi în tur au jucat foarte bine, dar nu au avut rezultate. Ţin minte cã, în partida cu noi, la Urziceni, au jucat excelent chiar dacã i-am bãtut. Meciul cu Pandurii va fi mai greu decît cel cu CFR, pentru cã, sã nu uitãm, gorjenii au bãtut la clujeni acasã, au bãtut şi la Dinamo, dar în deplasare Unirea pierde foarte greu şi sînt convins cã aşa va fi şi la Tîrgu Jiu“ a declarat Dan Petrescu. Antrenorul ialomiţenilor a completat cã „am discutat cu bãieţii şi la meciul cu Pandurii vom juca mai ofensiv. Vor fi 7-8 schimbãri faţã de echipa folositã cu CFR Cluj“.
Altfel, tehnicianul Unirii a declarat cã nu suportã sã fie un pierzãtor în meciurile pe care echipa sa le disputã. „Le-am explicat bãieţilor mei cã în fotbal sînt douã categorii, învingãtori şi învinşi. Eu nu suport sã fac parte din cea de-a doua categorie, dar dacã jucãtorii vor sã stea ei în acea categorie. Eu nu vreau. Eu vreau numai în prima categorie, adicã învingãtor. Egaluri mai suport, dar cînd pierd nu-mi place“ a conchis Petrescu.
Partida Pandurii Tîrgu Jiu-Unirea Urziceni, contînd pentru etapa a 29-a a Ligii I, se va disputa duminicã, de la ora 18:30, şi va fi transmisã de Naţional TV.

Niciun comentariu: