marți, 27 mai 2008

Atacantul ieşean dorit la Urziceni:
Bîlbă spune că MM Stoica ar pleca de la Unirea
Atacantul de la Poli Iaşi, Ionuţ Bîlbă, a recunoscut ca a fost ofertat de Unirea Urziceni, însă a aruncat şi o bombă: managerul general Mihai Stoica ar putea părăsi gruparea ialomiţeană şi astfel transferul jucătorului ar intra în impas. „Am aflat că sînt dorit atît de Mihai Stoica, cît şi de Dan Petrescu la Unirea Urziceni, dar încă nu se ştie foarte clar dacă primul va şi rămîne acolo. Din acest motiv chiar nu am de ce să mă grăbesc, pentru că nu este exclus ca Meme să plece de la clubul ialomiţean, iar eu aş rămîne fără principalul susţinător. De ce aş lua o decizie acum, cînd poate preşedintele de acolo va merge în altă parte şi m-ar putea lua la viitoarea sa grupare. Nu mă grăbesc şi dintr-un alt motiv, acela că ofertele trebuie cîntărite foarte bine“ a declarat Ionuţ Bîlbă.

Niciun comentariu: