luni, 5 mai 2008

Bogdan Stelea:
„Meciurile grele cu adevărat
nu au fost cele cu Steaua, Dinamo sau Rapid“
Portarul Unirii Urziceni, Bogdan Stelea, a declarat că este bucuros pentru calificarea echipei ialomiţene în Cupa UEFA, performanţă atinsă atît prin calificarea în finala Cupei României, dar şi prin locul ocupat în clasamentul Ligii I. „Noi ne-am propus încă de la începutul sezonului o calificare în Cupa UEFA. Îmi pare bine că, în afara faptului că ne-am calificat prin Cupa României în cupele europene, jucînd finala cu CFR Cluj care este pe loc de Liga Campionilor, puteam participa în Europa şi prin locul ocupat în campionat. Acesta este un lucru foarte important pentru noi deoarece este o demonstraţie că am făcut un sezon foarte bun. Este destul de greu să reuşeşti să te califici în Cupa UEFA, trebuie să joci bine şi să ai un parcurs constant pe toată durata campionatului. Este un motiv de mîndrie pentru noi“ a precizat Stelea.
„Meciurile grele cu adevărat pentru noi nu au fost cele cu Steaua, Dinamo sau Rapid. Dificultăţi am avut cu echipe mai mici, în care am greşit deşi nu ne aşteptam. Este un fapt care se întîmplă de obicei. Şi echipele mari se confruntă cu asemenea probleme, cînd înregistrează rezultate neaşteptate cu echipe mici“ a conchis veteranul de la Urziceni.

Niciun comentariu: