vineri, 9 mai 2008

Cupa României, Unirea Urziceni-CFR Cluj 1-2

Unirea a pierdut dramatic finala Cupei României
FC Unirea a tratat cum se cuvine o competiţie în finala căreia a ajuns eliminînd Steaua şi Rapid, spre deosebire de campioana României care a trecut de trei divizionare B şi o echipă care a retrogradat din prima ligă. Respectînd importanţa şi înălţimea momentului, jucătorii FC Unirea s-au prezentat la Piatra Neamţ într-un echipament complet nou, personalizat cu data şi evenimentul respectiv, iar tricourile de joc au stîrnit invidia tuturor. Din păcate, nu a fost suficient, CFR Cluj adjudecîndu-şi trofeul după un meci în care nu a arătat deloc ca o favorită, aşa cum o recomanda titlul de campioană cucerit cu trei zile înainte. Ocaziile primei reprize au aparţinut clujenilor, dar şutul deviat al lui Semedo şi reluarea mai mult întîmplătoare a lui Ruiz l-au găsit pe Stelea la post. Veteranul din poarta Unirii a trebuit să se recunoască învins la execuţia lui Ruiz (’49), al cărui şut fără preluare de la 18 metri s-a dus direct lîngă bară. Elevii lui Dan Petrescu nu au renunţat şi au împins jocul spre poarta lui Stăncioiu, reuşind egalarea dupa o fază fixă. Cornerul executat de Brandan l-a găsit excelent pe Galamaz, care a recentrat cu capul iar Dănălache (’58) l-a executat pe Stăncioiu dupa o pivotare în careu. Din păcate însă, o neatenţie colectivă din apărarea Unirii i-a adus din nou pe clujeni în avantaj, Semedo marcînd al doilea gol dintre fundaşii centrali ialomiţeni (’64), după ce tot el reluase spre poartă iar Stelea respinsese miraculos. Din acel moment, Unirea s-a dezlănţuit, dar ghinionul uriaş şi reflexele incredibile ale portarului Stăncioiu au făcut ca partida să nu intre în prelungiri. Bilaşco se poate numi ghinionistul serii, el neputînd să îl învingă în trei rînduri pe goalkeeper-ul advers. De două ori, acesta din urmă s-a opus senzaţional, la loviturile de cap ale atacantului Unirii, iar a treia oară, mingea s-a dus milimetric peste poartă. Partida s-a incheiat cu jucătorii CFR-ului trîntiţi pe gazon, trăgînd disperaţi de timp, iar şutul lui Onofraş a trecut printr-o pădure de picioare, oprindu-se în braţele lui Stăncioiu.

Cupa României, Unirea Urziceni-CFR Cluj 1-2
Dan Petrescu: „Am ratat o ocazie unică“
Antrenorul Dan Petrescu era dărîmat după finala pierdută contra CFR-ului. "Sînt foarte supărat, am ratat o ocazie unică să cîştigăm un trofeu. Pot să spun că am pierdut nemeritat, deoarece am dominat total repriza a doua, în timp ce CFR a marcat din două ocazii. Eu spun că omul meciului a fost Stăncioiu, a avut cîteva intervenţii excepţionale. Dacă ai un asemenea portar, echipa merită să cîştige. CFR a cîştigat campionatul şi cupa, nu mai e loc de discuţii care este echipa momentului. Cred că am avut penalty la acea fază, cînd Tony a lovit mingea cu mîna, mult mai clar decît a avut CFR în ultimul meci de campionat“ a declarat „Bursucul“.


Cupa României, Unirea Urziceni vs CFR Cluj
Stelea: „Îmi doresc să mai joc în continuare fotbal”
Portarul Bogdan Stelea a declarat că ialomiţenii sînt pregătiţi pentru participarea în Cupa UEFA: „Am norocul să mai trăiesc astfel de meciuri. Cred că e a şaptea finală pe care o joc, iar cînd e vorba de o finală, fiecare are şansa lui. Eu îmi doresc să mai joc în continuare fotbal, dar nu în orice condiţii. Rămîne de văzut ce se va întîmpla după finală. Nu neg că e posibil să joc în continuare la Urziceni. Ne-am dorit să jucăm într-o cupă europeană, dar am ţinut acest obiectiv mai mult pentru noi, fără să facem tam-tam. În acest moment sîntem pregătiţi de cupele europene, avem şansa noastră cu orice adversar".

Niciun comentariu: