luni, 5 mai 2008

Dan Petrescu:
„Cel mai bun campionat al meu ca antrenor“
-Domnule Petrescu, un campionat foarte reuşit pentru Unirea...
-Sînt mulţumit pentru că băieţii au făcut un campionat extraordinar, din postura unei echipe care nu a fost băgată în seamă. Nu am fost lăudaţi, dar ceea ce a făcut Unirea Urziceni anul acesta nu ştiu dacă se va mai repeta în fotbalul românesc. O echipă dintr-un oraş cu 17 mii de locuitori să fie în finala Cupei României şi, cu o etapă înainte de finalul campionatului, să fie pe locul 3 în clasament, la egalitate de puncte cu Dinamo şi Rapid. Elevii mei merită felicitări.
-Vă doriţi în continuare victorii, cu Dacia şi CFR...
-Ar fi păcat să nu încheiem bine acest campionat, cu o victorie la Mioveni şi cu una sîmbătă, în finala Cupei cu CFR Cluj. Jucătorii mei au muncit tot anul şi au arătat că au caracter, cel mai important aspect la această formaţie. Sînt mîndru că îi antrenez pe jucătorii pe care îi am la echipă.
-Poate fi depăşit Rapidul în clasament?
-Sperăm să trecem peste Rapid în clasament. Miercuri vom fi fanii Vasluiului să bată pe giuleşteni. Chiar dacă ei vor cîştiga, la fel ca şi noi, să termini pe locul 3-4, la egalitate de puncte cu Rapid, pentru noi ar fi o performanţă extraordinară. -Cel mai bun campionat ca antrenor de pînă acum?
-A fost clar cel mai bun campionat al meu ca antrenor. Chiar dacă am terminat pe locul 2 în Polonia cu o echipă obişnuită să ia titlul, cu Sportul am terminat pe poziţia a 6-a, dar niciodată nu am fost acolo sus. Mai ales cu o echipă care se află pentru al doilea an în Liga I. Este cea mai importantă performanţă a mea ca antrenor. Sper însă ca o performanţă mai importantă să o am sîmbătă prin cîştigarea Cupei României.
-Pleacă Stancu în vară?
-Trebuie să ştim ce vrea clubul. Dacă ar fi după mine nu cred că el ar trebui să plece. Nu aş vrea să ţin un jucător aici cu forţa. Dacă el vrea să plece şi oferta este corectă mie mi s-ar părea corect ca orice jucător să plece. Nu ştiu care este suma corectă pentru Stancu. Părerea mea este că suma corectă este aceea care se primeşte. Nu ştiu cît, un leu, doi...Suma corectă este aceea care o ceri şi se plăteşte.
-Veţi menaja jucători la Mioveni pentru finala cu CFR Cluj?
-Vi se pare că avem o echipă tip la Urziceni? Voi face o echipă să cîştigăm la Mioveni şi una să învingem pe CFR. Nu există un 11 standard la Urziceni şi cred că v-aţi convins de asta. La meciul cu Vasluiul m-au convins mulţi jucători că merită să joace în finală, dar nu-i pot nominaliza.
-Ce şanse are Unirea în finala Cupei?
-După părerea mea favorită în acest meci este CFR Cluj. Dar, într-un meci nu cîştigă totdeauna echipa favorită.

Niciun comentariu: