vineri, 9 mai 2008

Cupa României, Unirea Urziceni vs CFR Cluj

„Mie nu îmi place să pierd“
Antrenorul ialomiţenilor a completat că sentimentul de a ajunge în finala Cupei României ca antrenor nu poate fi comparat cu cel din perioada cînd era jucător. „Este prima mea finală din cariera de antrenor. Ca jucător, am mai ajuns de cîteva ori într-o finală, dar nu se compară cu sentimentul care îl ai cînd ajungi acolo din postura de antrenor. Ca antrenor secund, am mai jucat o finală, cînd eram la FC Naţional, iar atunci am pierdut în faţa lui Andone, care era antrenorul lui Dinamo. Mie nu îmi place să pierd şi după finală,
toată lumea îşi va aminti doar de cîştigătoare, nu şi de echipa de pe locul doi“ a declarat Dan Petrescu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

dnl george seitan sambata o sa fie o atmosfera super la ora meciului pe stadionul din piata neamt!!!....dar si la aerport o sa fie atmosfera fff buna....te rog sa fii calm pe drum......o sa iti trimitem mesaje cu evolutia meciului ......!!!