marți, 10 iunie 2008

Narcis Răducan, director sportiv
Fostul fotbalist Narcis Răducan a fost prezentat, ieri, în funcţia de director sportiv al grupării Unirea Urziceni, înlocuindu-l astfel pe Viorel Moldovan, care a decis să devină antrenor. „Mai puteam să joc un an sau doi la nivelul Ligii I, dar am văzut acest lucru ca pe o oportunitate să lucrez cu o echipă de campioni. Aştept cu nerăbdare să încep treaba la Unirea Urziceni. Sper să contribui şi eu atît la nivelul poziţiei de director sportiv, cît şi la cel de scouter, pentru a ne îndeplini obiectivele“, a declarat Narcis Răducan. La rîndul său, antrenorul Dan Petrescu şi-a exprimat bucuria faţă de numirea lui Narcis Răducan în funcţia de director sportiv al Unirii Urziceni: „Sînt foarte fericit că am adus un om de fotbal la Urziceni. Sper că ne va ajuta cît mai mult în munca noastră“. Managerul Mihai Stoica a glumit pe marginea aducerii lui Narcis Răducan afirmînd că acesta ar putea reveni pe gazon. „Era mai greu să-l luăm pe Narcis ca jucător pentru că ar fi cerut bani mai mulţi“ a spus Stoica, fiind completat de Răducan: „Am ghetele acasă, aşa că dacă va fi nevoie de mine pe teren sînt pregătit“.

Amical cu Celtic sau Rangers!
Antrenorul Dan Petrescu a declarat că formaţia sa ar putea să întîlnească în cantonamentul din Scoţia, din perioada 8 - 19 iulie, una dintre formaţiile Glasgow Rangers sau Celtic Glasgow, într-un meci amical. „Este posibil să jucăm cu Glasgow. Sută la sută jucăm cu Motherwell şi cu două echipe de Divizia B. Toate meciurile vor fi cu spectatori. Este un turneu pe care mi l-am dorit foarte mult pentru ca jucătorii să prindă puţină experienţă înainte de campionat şi de Cupa UEFA. Jucătorii noştri au nevoie de meciuri tari. Cred că au de învăţat din aceste meciuri. Dacă jucăm cu Rangers sau Celtic, cu care sîntem în negocieri, va fi o onoare pentru echipa noastră“ a spus Dan Petrescu.

Niciun comentariu: