luni, 23 iunie 2008

Petrescu: „Vreau la Steaua, Chelsea sau Naţională“

Tehnicianul Unirii Urziceni, Dan Petrescu, a dezvăluit care este motivaţia sa de cînd a început meseria de antrenor. Acesta a declarat ca în momentul în care a început cariera de antrenor, visul său a fost şi va rămîne să antreneze una dintre echipele sale de suflet: Steaua, Chelsea sau Naţionala. „Am mai spus-o şi cu alte ocazii, atunci cînd m-am apucat de antrenorat mi-am propus să antrenez una dintre echipele mele de suflet: Steaua, Chelsea sau Naţionala“. Referitor la vocile din presa românească ce îl propun pe „Bursuc“ la naţională, antrenorul a declarat: „Momentan sînt sub contract cu Unirea Urziceni şi mă concentrez sa îmi duc echipa cît mai sus, atît în competiţia internă, cît şi în cea europeană“.

Niciun comentariu: