vineri, 6 iunie 2008

Todoran: „Opţiunea mea este să merg la Urziceni“
Managerul Unirii Urziceni, Mihai Stoica, a explicat că oferta de transfer în cazul lui Dinu Todoran nu se ridică la suma vehiculată în presă. „Am făcut o ofertă clară şi aşteptăm un răspuns din partea Farului. Dacă aceasta va fi respinsă, ne vom reorienta. Este vorba de o ofertă în bani, nu despre un schimb de jucători, şi nu se ridică la 500.000 de euro aşa cum s-a vehiculat în presă. Tot ce pot spune este că jucătorul vrea să vină la Unirea” a declarat MM Stoica. În schimb, mijlocaşul Farului spune că îşi doreşte să ajungă la gruparea ialomiţeană. „De doi ani de zile au fost oferte pentru mine şi cred că a venit momentul să merg în altă departe. Am fost corect, m-am pregătit şi am jucat cît am putut de bine şi consider că mi-am făcut datoria la Farul. Nu mai vreau să rămîn la Constanţa. Opţiunea mea este să merg la Urziceni” a declarat Todoran. (George Şeitan)

Niciun comentariu: