joi, 24 iulie 2008

FC Braşov-Unirea Urziceni
Dinu Tudoran: „Nu este un meci special”!
Mijlocaşul braşovean al echipei Unirea Urziceni, Dinu Todoran, este convins că echipa sa va pleca cu toate cele trei puncte de la poalele Tîmpei. „Meciul cu FC Braşov nu este unul special pentru mine, de revanşă nici nu poate fi vorba. Este o partidă de debut de campionat în care se întîlnesc două echipe cu pretenţii, iar echipa care va greşi mai puţin, va învinge. Este adevărat că sînt braşovean, iubesc acest oraş, însă nu am făcut junioratul la FC Braşov, nu am jucat pentru această echipă şi nu am nimic de demonstrat în această partidă. Vara trecută au existat discuţii să vin la Braşov, pe vremea cînd jucam la Farul. A fost dorinţa mea să rămîn acolo, aşa cum şi în vara această, a fost alegerea mea de a pleca la Urziceni şi nu regret pasul făcut. Un meci special ar putea fi pentru Marius Onofraş care a evoluat cîteva sezoane la FC Braşov.
Eu nu mă aştept la o reacţie ostilă a publicului fiindcă nu au nici un motiv să o facă. Echipa mea are obiective importante în acest sezon şi trebuie să începem cu dreptul. Ţintim victoria şi cele trei puncte însă important este să nu pierdem”
a declarat Todo.
Mijlocaşul Unirii consideră că Braşovul poate fi una dintre echipele surpriză ale acestui campionat. „Fiecare echipă are şansa ei. Nu mai există echipe mari şi echipe mici. FC Braşov are o echipă bună cu mulţi jucători cu experienţă şi pot pune probleme oricui” a punctat Todoran.

Niciun comentariu: