miercuri, 9 iulie 2008

MM: „Mai e posibil sã vinã unii jucãtori“
Managerul Unirii Urziceni a facut marti seara o analiza in nota sa caracteristica fotbalului romanesc. Intr-un Special cu adevarat special, la sport.ro, Meme Stoica a explicat de ce nu a plecat inca in Scotia cu echipa, a desconspirat clasamentul la virf al viitoarei editii din Liga I, a facut o caracterizare competenta a antrenorului Dan Petrescu, a laudat Steaua, pe Artiom Karamian si pe Cristi Sapunaru, a explicat de a plecat Dica sau de ce Unirea nu e interesata de Ochirosii si Deac. Citeste mai jos ce a spus Meme marti seara!
"Nu am plecat inca in Scotia. Am vrut sa ramin in tara pentru ca mai e posibil sa vina unii jucatori. Am pierdut deja patru jucatori si sint mari sanse sa se mai rupa vreunul. Poate mai vine cineva, pentru ca avem nevoie de jucatori. Daniel Stan va lipsi tot turul, cu Burns avem sperante sa revina, iar Dan Matei are si el probleme. La fel si Tibi Balan. Nu este inca o situatie de criza, dar sintem pe-aproape. Situatia noastra este similara cu cea a Turciei, poate vom mai face citeva transferuri”
"Primele cinci echipe le stim deja, Steaua, Dinamo, Rapid, CFR Cluj si Timisoara. Urziceni, Brasov, Otelul si Craiova se lupta pentru locul sase”
"Dan Petrescu ii seamana lui Terim si la caracter si prin faptul ca e impulsive. E un fel de tsunami in vestiar, mai ales daca echipa e condusa la puaza. Dar se intimpla mai rar asta"
"Nu ma intereseaza Ochirosii. Nu am discutat pentru Ochirosii si Deac. Am fost in trecut, dar acum nu mai sintem interesati. Si chiar daca ni i-am dori, nu putem sa-i aducem”

Niciun comentariu: