joi, 18 septembrie 2008

HAMBURG-URZICENI, JOI, ORA 20:00
Petrescu: „Un moment istoric pentru club“
Antrenorul ialomiţenilor, Dan Petrescu, a declarat aseară, la conferinţa de presă oficială, înaintea jocului cu formaţia germană Hamburg că jocul de astăzi este unul istoric pentru liderul Ligii I. «Este un moment istoric pentru clubul nostru. Vom juca pentru prima dată în istoria Unirii Urziceni într-cupă europeană şi sîntem foarte fericiţi şi mîndri că am putut ajunge să jucăm cu o echipă aşa de valoroasă. Chiar dacă Hamburg este marea favorită în această confruntare noi ne vom juca şansa pînă la capăt. La acest moment sîntem pe primul loc, la fel ca şi Hamburg, le-am spus şi jucătorilor mei că trebuie să reprezentăm fotbalul românesc şi avem o presiune mai mare decît cea normală» a declarat tehnicianul Unirii.
Întrebat cum s-ar comporta Urziceniul în campionatul englez, antrenorul Dan Petrescu a fost de părere că: «Nu poţi să ştii cum s-ar descurca în acest campionat Unirea. Urziceniul are ceva din stilul britanic pentru că eu am jucat 8 ani în Premier League

Niciun comentariu: