luni, 27 aprilie 2009

MM Stoica: „Am tot ce-mi trebuie la Urziceni“
Managerul Unirii Urziceni, Mihai Stoica, a declarat astãzi că este exclus să mai ajungă vreodată într-un post de conducere la Steaua, dar crede că Dan Petrescu va reuşi în cele din urmă să antreneze măcar una din cele trei echipe la care visează: Steaua, Chelsea sau echipa naţională.
„Sînt convins că Dan Petrescu va antrena la un moment dat acolo unde îşi doreşte cel mai mult, la Steaua, Chelsea sau la echipa naţională. În cazul meu este exclus să mai ajung la Steaua vreodată şi am obosit să tot vorbesc despre asta. Indiferent ce mi s-ar oferi, eu nu mai pot lucra în viaţa mea cu Gigi Becali. Discuţia nu-şi are rostul. Chiar dacă Gigi va vinde echipa, ceea ce eu nu cred, nu sînt genul de om care să privesc în trecut. Voi accepta noi provocări, dar nu mă voi întoarce la Steaua. Am tot ce-mi trebuie la Urziceni şi în nici un caz nu voi lucra cu Dan Petrescu la Steaua dacă el va ajunge acolo“ a explicat Stoica la Telesport. Referitor la o posibilă trecere la CFR Cluj din vara viitoare, Stoica a adăugat: „Eu nu-i cunosc pe şefii de la Cluj şi nu poate fi vorba de o asemenea mutare, nu am discutat nimic despre asta“.

Niciun comentariu: