miercuri, 14 noiembrie 2007

Bogdan Stelea: “Greu să mai ajungi CFR-ul!“
l interviu acordat pentru publicaţia «Click!»
Portarul Unirii Urziceni crede că ardelenii de la CFR Cluj au prima şansă la titlu şi le atrage atenţia granzilor din Bucureşti că ar trebui să fie îngrijoraţi de diferenţa mare de puncte care-i desparte de liderul la zi al campionatului.
Sînteţi pe locul 2, te aşteptai la un parcurs atît de bun în Liga 1?
Stelea: Am avut idealuri îndrăzneţe toată viaţa, am venit la Urziceni să pun umărul la realizarea unui proiect foarte important. O să reuşim, veţi vedea. Sîntem pe drumul cel bun.
Care e cheia succesului de pînă acum?
Sîntem liniştiţi, serioşi şi ne vedem doar de treaba noastră.
S-a schimbat cu ceva obiectivul?
Nu, rămîne o clasare în primele 6, un loc într-o cupă europeană...
E prea devreme să vorbim de favorite la titlu?
Nu cred. După părerea mea, diferenţa dintre CFR şi restul echipelor este mai mult decît îngrijorătoare. E greu acum să-i mai ajungi.
Ai refuzat Urziceniul o dată. A contat apoi venirea lui Dan Petrescu ca antrenor?
Da, în mod sigur. Oricum, mă rîcîia puţin că am refuzat. Îmi părea rău, dar atunci de-abia promovaseră... au fost mai multe la mijloc.
Cum e să ai antrenor un fost coechipier?
E ceva inedit, însă ştiu să fac diferenţa. În plus, Dan este al patrulea fost coleg de echipă care îmi devine antrenor. Am mai lucrat cu Mircea Rednic, Ioan Andone şi Ilie Dumitrescu.

Niciun comentariu: