miercuri, 14 noiembrie 2007

MM Stoica: “Dacă aş fi demis de la Urziceni
nu mi-aş continua cariera la alt club“
Meme Stoica a mărturisit că dacă nu ar fi primit oferta de la Urziceni ar fi urmat o carieră de impresar. “Dan Petrescu a fost primul care a ştiut că voi pleca de la Steaua. Dacă nu primeam oferta de la Unirea, mă făceam impresar“ a precizat MM.
Şeful ialomiţenilor a încercat şi o “declaraţie de dragoste“ pentru gruparea patronată de Dumitru Bucşaru. “În cazul în care aş fi demis de la Urziceni, nu mi-aş continua cariera de conducător la alt club. Nu cred că ar exista o altă formaţie care, în afara unui loc de muncă, să-mi ofere şi o provocare. Am fost la cel mai înalt nivel, la Steaua, unde am făcut performanţă, dar este exclus să mă întorc acolo. Nici la Dinamo, Rapid sau Timişoara nu voi ajunge” a declarat managerul general al Unirii Urziceni. (George Şeitan)

Niciun comentariu: