luni, 5 noiembrie 2007

Stelea: “Am pierdut două puncte“
La finalul meciului din Giuleşti, Bogdan Stelea a declarat că nu este total mulţumit de rezultat şi că echipa sa ar fi meritat victoria. “Am întîlnit o echipă puternică, care venea după o victorie în deplasare, dar cred că astăzi am fost mai buni. Am avut un gol perfect valabil, nevalidat însă de Deaconu“ a declarat Stelea. Şi Bogdan Mara e de aceeaşi părere: “La prima vedere ar părea un rezultat foarte bun, dar cred că meritam victoria. La faza golului anulat, Coman s-a lovit cu Săpunaru, iar mingea a ajuns la noi. Nici vorbă de fault în atac“.
MM: “Băieţii au fost fantastici“
Preşedintele Unirii Urziceni, Mihai Stoica, s-a declarat foarte mulţumit de atitudinea pe care au arătat-o jucătorii ialomiţeni în Giuleşti. “Băieţii au fost fantastici! Mă bucur pentru ei şi pentru Dan Petrescu, care a reuşit să creeze o echipă puternică din jucători refuzaţi de alte formaţii. Toată lumea a văzut că Unirea a fost mai bună şi că trebuia să cîştigăm. Am avut un gol perfect valabil, pe care doar Deaconu nu l-a văzut“ a declarat MM. Oficialul ialomiţean nu a fost prezent la meci deoarece se afla în Lituania, unde a urmărit mai mulţi jucători.
MM şi Petrescu, la comisii
Dupã ce vineri antrenorul Dan Petrescu a fost suspendat douã etape, pentru eliminarea din partida cu Dinamo, urmãrind din tribunã meciul cu Rapid, luni a fost rîndul managerului general Mihai Stoica sã fie judecat, acesta fiind plecat şi revenind în ţarã abia în dimineaţa de luni. La cererea avocatului care îi reprezintã pe “Bursuc“, chemat şi el de aceastã datã pentru intenţia de a retrage echipa şi MM, de a se aduce o casetã video şi de a audia doi martori, Stelea şi Mara, precum şi din cauza faptului cã era necesarã intervievarea observatorul de joc şi arbitrului partidei, s-a decis amînarea cazului pentru miercuri, 7 noiembrie.

Niciun comentariu: