duminică, 9 martie 2008

Dan Petrescu:

„Sînt douã puncte mari pierdute“

Dan Petrescu era mîhnit dupã partida cu Craiova, ialomiţenii cîştigînd în ultimele trei etape numai 3 puncte faţã de 6 cîte îşi propusese antrenorul Urziceniului. „Orice scuzã e de prisos, cînd ai 2-0 nu mai poţi sã acuzi pe nimeni cã nu baţi! De 5 ani de cînd antrenez nu mi s-a întîmplat aşa ceva. Toţi cei de la Urziceni sîntem de vinã“ a declarat „Bursucul“. Antrenorul ialomiţenilor a explicat cã semieşecul cu Craiova a fost cauzat, în primul rînd, de starea fizicã a jucãtorilor. „N-am avut prospeţime dupã ce în meciurile cu Rapid şi Timişoara am dat foarte mult din punct de vedere fizic. Acesta este motivul numãrul unu“ a adăugat acesta, care şi-a taxat, însã, defensiva pentru erori: „e inadmisibil cã am luat primul gol pe contraatac atunci cînd aveam 2-0 şi, apoi, pe o greşealã imensã a fundaşilor noştri, am fost egalaţi“.
Tehnicianul Unirii Urziceni a spus cã nu se pune problema ca jucãtorii sã fie amendaţi, chiar dacã ialomiţenii n-au obţinut decît 3 puncte din 9 posibile. „Sînt douã puncte mari pierdute, dar sã nu uitãm cã sîntem Unirea Urziceni. Nu sîntem nici Steaua, nici Dinamo, nici Rapid“ a conchis Petrescu, care le-a dat liber jucãtorilor pînã marţi dupã-amiazã şi nu i-a pedepsit cu antrenamente ca dupã egalul cu Oţelul Galaţi (0-0). (George Şeitan)

Niciun comentariu: