duminică, 9 martie 2008

Bogdan Mara:
„Am pierdut douã puncte care echivalează cu un insucces“
de George Şeitan
Mijlocaşul Unirii Urziceni, Bogdan Mara, autorul primul gol din partida cu Universitatea Craiova, crede că gruparea ialomiţeană a pierdut victoria în partida cu oltenii din cauza propriilor greşeli. „Meciul cu Craiova l-am avut în mînã, dar dupã avantajul de douã goluri ne-am vãzut prea repede învingãtori. Reuşitele Universitãţii ne-au tãiat aripile. N-am ştiut sã fim mai pragmatici şi sã ţinem de rezultat. Practic, nu ştiu ce s-a întîmplat, dar oricum aşa ceva nu se va mai vedea la Unirea Urziceni“ a declarat, supărat, Mara.
„E pãcat cã am pierdut douã puncte care ar echivala cu un insucces. Egalul de sîmbãtã nu ne avantajeazã deloc, dar un rezultat bun etapa viitoare, în Ghencea, poate ne va face fericiţi“ a conchis fostul arădean.

Niciun comentariu: