miercuri, 9 aprilie 2008

Mihai Stoica: „Mă tem de acest Serea“
Managerul general al Unirii Urziceni, Mihai Stoica, a declarat astăzi, într-o conferinţă de presă, că ialomiţenii s-ar mulţumi şi cu o remiză în partida de joi contra celor de la CFR Cluj. „Nu ştiu după ce perioadă proastă vine CFR, ştiu însă că în ultima deplasare a cîştigat la Dinamo. Dacă vom cîştiga voi fi foarte fericit. Sînt mulţumit şi cu un egal, dar sper ca rezultatul să fie stabilit de jucători“ a precizat MM. Şeful de la Urziceni nu a uitat nici cine va oficia la centru jocul dintre Unirea şi CFR, focşăneanul Ionică Serea. „Cînd mă gîndesc că e posibil să avem mai mulţi adversari decît spun legile jocului e normal să am temeri şi cred că sînt justificate. Mă tem de acest Serea. Mi-e teamă că nu va putea refuza titlul Stelei. Mă îngrijorează acest arbitru. Vreau ca titlul să se decidă pe teren“ a conchis managerul general al ialomiţenilor, Mihai Stoica. (George Şeitan)

Niciun comentariu: