vineri, 18 aprilie 2008

MM:„Este una din cele mai mari bucurii pe care le-am trăit“
Unirea Urziceni a reuşit să învingă astăzi pe Gloria Buzău, scor 1-0, calificîndu-se astfel în finala Cupei României, acolo unde va întîlni pe CFR Cluj. La finalul meciului, managerul general al Unirii, Mihai Stoica a declarat:
"Este una din cele mai mari bucurii pe care le-am trăit. Băieţii au fost apăsaţi pentru că ştiau că dacă vom învinge azi ne vom atinge obiectivul. În finală presiunea nu va fi la fel de mare şi ne vom prezenta foarte bine. Am ajuns în UEFA din Cupa României, dar nu a fost uşor, pentru că am eliminat Steaua şi Rapid, echipe puternice. În urmă cu o lună am făcut o predicţie, am zis că vom juca Supercupa cu Steaua. Rămîne de văzut dacă se va adeveri", a spus MM, care a continuat:
"Sînt foarte marcat de cum s-a jucat meciul, extrem de fericit, chiar dacă nu o arăt. E o confirmare că la Urziceni s-a muncit bine sezonul acesta. Rămîn la părerea că sîntem cea mai pregătită echipă pentru Europa. Avem în vedere mai mulţi jucători de foarte mult timp, pentru că noi nu luăm după DVD-uri, ca alţii ci îi urmărim o perioadă mai lungă"
Obiectivul Unirii Urziceni era calificarea în Cupa UEFA, Mihai Stoica reuşind să-l atingă încă din primul an din postura de manager al clubului.

Niciun comentariu: