vineri, 18 aprilie 2008

UNIREA URZICENI - GLORIA BUZĂU
Stelea: "Îmi pare rău pentru cei de la Buzău"
Unirea Urziceni a reuşit să învingă astăzi pe Gloria Buzău, scor 1-0, calificîndu-se astfel în finala Cupei României, acolo unde va întîlni pe CFR Cluj. Iată ce au declarat jucătorii ialomiţeni la finalul meciului!
"Important e că ne-am atins obiectivul, victoria e meritată, a fost foarte dificil, am eliminat Steaua şi Rapid şi sper să trecem şi de CFR", a spus Dănălache.
"Îmi pare rău pentru cei de la Buzău, ştiu ce înseamnă să pierzi în ultimele minute. Chiar dacă ne-am atins obiectivul si ne-am calificat, merităm trofeul", l-a completat Stelea.
Pădureţu a comentat şi el victoria: "Ne aşteptam să avem un meci greu, bine că am bătut, nu cred că eu sînt cel care a scris istorie, meritele sunt ale întregii echipe. Istorie am face dacă am cîştiga trofeul, nu ne mulţumim cu puţin“.

Niciun comentariu: