sâmbătă, 5 aprilie 2008

Petrescu: „Ne jucăm cu ocaziile“
Invitat la microfonul Telesport, imediat după victoria clară cu 3-2 în deplasarea de la Iaşi, antrenorul Unirii Urziceni, Dan Petrescu, a comentat felul în care a trăit meciul echipei sale, criticîndu-şi însă jucătorii în ciuda unei victorii mai lejere decît a arătat-o rezultatul final. „Scorul nu arată realitatea din teren. Ei au avut o singură ocazie în repriza a doua, scoasă de Stelea. Noi ne jucăm cu ocaziile. Echipa mea merita să cîştige mai lejer“ a declarat Petrescu. În urmă cu cîteva luni tehnicianul ialomiţenilor declara că preferă o victorie cu 1-0 decît una cu 3-2 sau 4-3. „Am vrut să am şi eu un final liniştit, însă nu am avut parte de aşa ceva. La 3-1, am avut situaţii de 3 contra 1, 4 contra 2, însă ultima pasă s-a dat la mişto. Aşa, am avut noroc de intervenţia lui Stelea, de la final, care ar fi adus un egal nemeritat“ a conchis „Bursucul“.

Niciun comentariu: