vineri, 2 mai 2008

Dan Petrescu: „Putem termina pe locul 3“
Chiar dacă Unirea Urziceni are asigurată calificarea în Cupa UEFA şi nu poate obţine mai mult de atît în acestă ediţie de campionat, tehnicianul “alb-albaştrilor” susţine că va trata meciul cu FC Vaslui cu foarte multă seriozitate. "Sîmbătă va fi un meci încrîncenat. FC Vaslui trebuie să îşi păstreze poziţia a şaptea în clasament iar noi încă nu am terminat campionatul aşa cum zice lumea. Eu sînt un om ambiţios şi vreau să urc cît mai sus. Unirea Urziceni poate termina această ediţie de campionat chiar pe locul trei, asa că avem nevoie de toate punctele puse în joc sîmbătă. Dacă terminăm pe podium ar fi o performanţă extraordinară pentru noi şi bineînţeles că ar aduce mai mulţi bani atît jucătorilor, dar şi clubului. Vom trata acest meci cu foarte multă seriozitate şi cred că la finalul meciului vom lua cele trei puncte. Nu văd de ce am avea probleme pentru că în ultimul timp am făcut jocuri bune şi pentru această partidă am la dispoziţie tot lotul, mai puţin Galamaz" a declarat antrenorul principal al Unirii Urziceni, Dan Petrescu.

Unirea Urziceni, în urcare în clasamentul mondial al cluburilor
La sfîrşitul lunii aprilie, Unirea Urziceni se afla pe locul 166, cu 91,5 puncte, într-un clasament mondial, întocmit de Federaţia Internaţionalã de Istorie şi Statisticã a Fotbalului, în urcare faţã de luna martie a anului 2008. În martie, ialomiţenii ocupau poziţia 181. Celelalte formaţii româneşti ocupã urmãtoarele poziţii: Steaua-65, CFR Cluj-98, Rapid-130, Dinamo-153, Oţelul Galaţi-164, Poli Ştiinţa Timişoara-322. (George Şeitan)

Niciun comentariu: