luni, 16 iunie 2008

Narcis Răducan:
„Dan Petrescu mi‑a propus să continui şi să mă pregătesc“
Fostul mijlocaş al Ceahlăului, Narcis Răducan, nu regretă despărţirea de Ceahlăul. Disponibilizat la finele turului ediţiei trecute a Ligii I de conducerea clubului de sub Pietricica, Răducan şi‑a reziliat contractul, pe cale amiabilă, renunţînd la pretenţiile financiare pe care le mai avea de încasat de la Ceahlăul pentru a accepta funcţia de director sportiv al Unirii Urziceni. „Nu regret plecarea de la Piatra Neamţ. Îmi pare rău că am avut dreptate în ceea ce priveşte situaţia mea, a lui Schumacher şi Iordache, care ne‑am aflat în litigiu cu Ceahlăul dupa finalul turului. Am spus atunci că echipa a făcut cu noi 20 de puncte, iar dacă în retur s‑ar fi acumulat tot atîtea, echipa n‑ar fi avut emoţii. Antrenorul ne‑a pus pe liber, iar conducerea a validat cele cerute de banca tehnică. Mă bucur că am ajuns la Urziceni în locul lui Viorel Moldovan. Ba, mai mult, antrenorul Dan Petrescu mi‑a propus chiar să continui şi să mă pregătesc“ a declarat Narcis Răducan. Mijlocaşul moldovean a mai precizat că încă nu s‑a hotărît să‑şi agaţe ghetele în cui.

Niciun comentariu: