sâmbătă, 12 iulie 2008

Interviu Pablo Brandan:

„Putem repeta performanţa din sezonul trecut“
Pablo Daniel Brandan a început fotbalul la Buenos Aires, la juniorii lui Huracan. A fost coleg în naţionala U20 a Argentinei cu “Lucho” Gonzales, Coloccini sau Andres D’Alessandro, iar în 2000 a fãcut pasul în Spania, la Deportivo Alaves. S-a reîntors pentru o perioadã în Argentina, împrumutat la Independiente, dupã care a revenit la gruparea spaniolã, la care au evoluat şi românii Contra, Mara sau Adrian Ilie. Pablo s-a adaptat foarte bine în România, evoluţiile sale la echipa pregãtitã de Dan Petrescu fiind apreciate. Dupã ce va reveni din cantonamentul scoţian, Brandan va fi şi mai fericit, deoarece familia sa va sosi în Romania, pentru a locui la Bucureşti.
- Pablo, care este povestea venirii tale la Unirea Urziceni?
- La Deportivo Alaves m-am împrietenit cu Bogdan Mara. Sîntem prieteni foarte buni de aproape 10 ani. El mi-a vorbit despre Unirea, despre proiectele de aici, obiectivele echipei mi-au plãcut şi am venit. Vroiam sã joc alãturi de Bogdan şi sã particip şi eu la acest proiect.
- Care crezi cã sînt diferenţele între campionatul românesc şi cel argentinian?
- În România se depune un efort foarte mare, se aleargã mai mult, jocurile se gîndesc tactic foarte mult. În Argentina, jocul este mai individual, sînt jucãtori care pot cîştiga singuri un meci.
- Mulţi au spus cã jucãtorii strãini care au venit în Liga I sînt “second hand”. Ce pãrere ai?
- Nu mi se pare deloc aşa. Eu zic cã cei mai mulţi dintre ei au valoare. Cred cã nivelul campionatului românesc a mai crescut de cînd au venit ei.
- Cu ce jucãtori strãini din România ţii legãtura?
- Cu Christian Fabbiani. Ne cunoaştem de mici, am copilãrit împreunã.
- Ce jucãtori români te-au impresionat pînã acum?
- Mi-a plãcut foarte mult Florin Costea de la Universitatea Craiova.
- Cu cine te înţelegi cel mai bine dintre colegi?
- Cu Mara, asta e clar. Dar sînt prieten foarte bun şi cu Bilaşco, m-a ajutat enorm sã mã adaptez, a stat pe capul meu sã mã înveţe româneşte. Acum mã bucur cã la echipã a mai venit un argentinian, Lucas Landa, îl voi ajuta sã se adapteze, el este şi mai tînãr şi ar putea avea unele probleme.
- Planuri de viitor cu Unirea?
- Aştept cu nerãbdare tragerea la sorţi din Cupa UEFA. Dacã avem şansa sã evitãm o echipã mare, cu sacrificiu şi muncã uriaşã putem sã realizãm o performanţã istoricã. Oricum, sînt convins cã, pe plan intern, putem repeta performanţa din sezonul trecut, iar eu sper ca de aceastã datã sã cîştigãm Cupa României. Am avut mult ghinion în finala cu CFR de la Piatra Neamţ.
- Cu mîncarea româneascã te-ai obişnuit?
- Oho! Sînt mort dupã mãmãligã cu brînzã şi smîntînã!

Niciun comentariu: