miercuri, 24 septembrie 2008

MM Stoica:
„Ştiu cine face arbitrajele şi cine le influenţează!“
Managerul general al Unirii Urziceni, Mihai Stoica, a vorbit despre meciul retur pe care trupa lui Dan Petrescu îl va juca împotriva nemţilor de la Hamburg, dar şi despre partida cîştigată de Universitatea Craiova, 2-1, în faţa ialomiţenilor. Stoica s-a ferit să ofere detalii din culisele fotbalului românesc pentru că va plăti scump pentru declaraţiile sale, dar nu s-a ferit să spună că Marius Martiş i-a „călcat în picioare“ în meciul cu Universitatea, atunci cînd nu le-a acordat „două lovituri de la 11 metri şi a anulat un gol valabil“.
- Domnule Stoica ce s-a întîmplat cu Craiova?
- Supărarea mea s-a accentuat acum după ce am revăzut meciul cu Universitatea, pentru că am jucat şi e păcat că sînt astfel de arbitraje . Sînt oamenii la care nu te aştepţi să facă astfel de lucruri, dar eu cred că trebuie luate măsuri drastice!
- Despre ce este vorba?
- Mă feresc să fac alte comentarii pentru că plătesc scump după aceea. Ştiu cine face arbitrajele şi cine le influenţează şi aştept măsuri! Ce putem face? Să ne retragem din campionat? Nu mi s-a mai întîmplat să fiu aşa de dejamăgit, am văzut că a fost un arbitraj tendenţios.
- Ce a greşit Martiş?
- Am avut două penalty-uri clare, am avut un gol valabil anulat la semnalizarea asistentului şi nu există nicio justificare pentru Martiş. Mergem mai departe, sînt dejamăgit, dar cînd baţi în Giuleşti şi te prezinţi extraordinar cu Hamburg în Cupa UEFA, venim să fim călcaţi în picioare de Martiş . Toate aceste lucruri veneau din partea unui om, la care mă aşteptam că o să fie corect! Ştiu multe lucruri din ce se întîmplă, dar nu am mijloace să demonstrz aşa că tac!
- Atmosfera la echipă cum este după eşecul cu Universitatea?
- Există un pericol foarte mare ca băieţii să fie dezamăgiţi după aceste arbitaje, dar sper să fie inteligenţi şi să nu fie afectaţi la meciul retur cu Hamburg. Pînă acum ne-au lăsat arbitri în pace , au fost două meciuri în care s-a văzut valoarea echipei şi au spus 'scapă ăştia şi nu îi mai putem opri'.
- Peste o săptămînă urmează meciul cu Hamburg...
- Trebuie să jucăm perfect, să avem parte de un arbitraj corect pentru că la meciul din tur nu am avut aşa ceva. Diferenţa e prea mare şi sperăm să cîştigăm. Dacă era 0-0 aici, era mai bine, aşa nu este un rezultat de calificare. Noi ne jucăm şansa şi sperăm să cîştigăm . Să nu vă miraţi dacă echipe care au demonstrat ceva în Europa nu vor mai ajunge acolo, iar altele care se fac de rîs o să meargă an de an. Ne vom întoarce la trei echipe în cupele europene şi la perioada fără performanţe.

Niciun comentariu: