marți, 30 septembrie 2008

Petrescu: «Un rezultat extraordinar»
Antrenorul Dan Petrescu era extrem de fericit dupã victoria de la Vaslui. «Am obţinut un rezultat extraordinar. Nu mã aşteptam sã cîştigãm şi m-aş fi mulţumit cu un egal. Am dominat clar prima reprizã, iar în a doua, cînd Vasluiul a atacat mult, noi am fost buni pe contraatac şi am marcat încã o datã. Am obţinut o victorie care ne mulţumeşte pe deplin. Jucãtorii mei pot juca de la egal la egal cu oricine» a declarat «Bursucul» la conferinţa de presã.
MM: «Arbitraj revoltãtor»
Managerul general Mihai Stoica a declarat la sfîrşitul jocului cã victoria de la Vaslui este una importantã pentru ialomiţeni care se bat cu formaţia moldoveanã pentru un loc de cupã europeanã, în condiţiile unui arbitraj «revoltãtor». «O victorie foarte mare pentru cã a fost obţinutã împotriva unei echipe cu care ne luptãm pentru Cupa UEFA. A fost un succes foarte clar în condiţiile unui arbitraj cum rar mi-a fost dat sã vãd. Spun doar atît despre arbitraj: revoltãtor. Nu este o victorie de moral neapãrat, este un succes important în drumul nostru pentru îndeplinirea obiectivului. Dacã îmi oferea cineva victoria cu Craiova sau cea de la Vaslui aş fi optat pentru un meci cîştigat în Moldova. Punctele acestea sînt mult mai importante» a declarat MM.
Onofraş: «Sîntem o echipã puternicã»
Autorul golului doi în partida de la Vaslui, Marius Onofraş, s-a declarat bucuros de cele trei puncte. «A fost important sã dovedim cã meciul cu Craiova a fost doar un accident. Ne bucurãm cã am dovedit cã sîntem o echipã puternicã» a declarat Onofraş, care se gîndeşte deja la meciul retur din Cupa UEFA: «Cu Hamburg va fi la fel de greu ca şi meciul tur dar noi sperãm sã ne mobilizãm pentru a face o figurã frumoasã şi sã nu ne facem de ruşine. Cu nemţii nu vom fi liniştiţi pentru cã sînt o echipã de douã ori mai bunã decît Vaslui».
Joi cu Hamburg, pentru grupele UEFA
Unirea Urziceni va evolua mîine, joi, 2 octombrie, cu începere de la orele 19,00, pe propriul teren, în compania formaţiei germane SV Hamburg, în manşa retur a primului tur din Cupa UEFA. În primul meci, ialomiţenii au remizat, scor 0-0. «Le transmit nemţilor cã trebuie sã se teamã de Urziceni pentru cã vor avea viaţã grea împotriva noastrã. 75% Hamburg e favoritã, dar noi vom fi greu de bãtut. Dacã vom primi un penalty şi vom cîştiga meciul voi uita de toate loviturile de la 11 metri pe care nu le-am primit în ultimele 4 jocuri. Preferam sã avem douã zile în plus pentru a pregãti acest meci» a declarat antrenorul Dan Petrescu.
Cu Lupeniul, în Cupa României
Ialomiţenii vor evolua în şaisprezecimile ediţiei 2008-2009 a Cupei României contra formaţiei Minerul Lupeni (Liga a 2-a), potrivit tragerii la sorţi desfãşuratã vineri, 26 septembrie, la sediul Federaţiei Române de Fotbal. «Nu mã dau peste cap cã am picat cu Lupeniul. Va fi o deplasare lungã, jucãtorii vor fi epuizaţi şi vom avea un meci greu. Am adunat şi noi informaţii despre Lupeni, este o echipã bunã, are jucãtori cu experienţã care ne vor face viaţa grea. Nu era o echipã pe care ne-o doream adversar» a declarat MM Stoica. Partida se va disputa pe 15 sau 16 octombrie, în manşã unicã, pe terenul echipei hunedorene.
Luni, acasã cu Iaşiul
Ialomiţenii, poziţia secundã în Liga I, cu 21 de puncte, vor evolua luni, 6 octombrie, acasã, cu Poli Iaşi, într-o partidã din runda a 10-a. Meciul va începe la orele 19,00 şi va fi transmis în direct de GSP TV. Moldovenii au cedat etapa anterioarã, scor 0-2, cu FC Timişoara.

Niciun comentariu: