miercuri, 28 ianuarie 2009

Mara se dezlănţuie:
„Bucşaru nu mă vrea la Urziceni“
Mijlocaşul Bogdan Mara, aflat în cantonament cu Unirea Urziceni în Spania, a declarat la sfîrştiul amicalului cu Elche, că formaţia ialomiţeană este un capitol încheiat în cariera sa. «Din păcate, acest capitol este terminat pentru mine. Am sperat că se vor rezolva problemele şi voi rămîne la Unirea. Am creat o echipă frumoasă alături de Dan Petrescu şi de colegi, dar drumul s-a sfîrşit» a precizat Mara.
Acesta a dezvăluit şi motivele pentru care va părăsi Unirea. «E o problemă personală pe care patronul o are cu mine şi nu înţeleg de ce. Motivul sincer nu reuşesc să îl pricep. Nici Dan Petrescu şi nici MM Stoica, cred că nici colegii nu-l ştiu. Nu cred că am greşit nimănui» a precizat decarul Unirii cu ochii aproape în lacrimi.
Mara le-a urat baftă foştilor coechipieri: «Am contract cu Unirea deşi sînt în discuţii cu mai multe echipe. Sînt foarte trist, dar le doresc succes lui Dan Petrescu şi foştilor colegi».

Niciun comentariu: