miercuri, 21 ianuarie 2009

Mara: „Sînt şanse mici să rămîn“
Mijlocaşul Urziceniului, Bogdan Mara, a declarat merge în cantonamentul din Spania cu echipa pregătită de Dan Petrescu, însă îşi va căuta o formaţie unde să se transfere, conducerea anunţîndu-l că va renunţa la serviciile sale din cauza salariului exagerat. «Sînt într-o situaţie foarte dificilă la Urziceni. Voi pleca în cantonament cu echipa în Spania, pentru a mă menţine în formă. Sînt în discuţii cu mai multe formaţii pentru a mă transfera. Nu s-a pus problema să-mi micşoreze contractul, doar că nouă, celor cu contractele cele mai mari, ni s-a transmis să ne căutăm echipe. Sînt jucător liber şi pot negocia cu orice club. Sînt şanse foarte mici să mai rămân la Urziceni» a declarat Mara cu cîteva minute înaintea decolării spre Peninsula Iberică.

Aldea, aproape de Drobeta Turnu Severin
Pus pe liber în această iarnă de Unirea Urziceni, atacantul Bogdan Aurelian Aldea (28 de ani) este la un pas de a semna cu divizionara secundă Drobeta Turnu Severin, acolo unde este dorit de fostul tehnician al grupării Pandurii Tîrgu Jiu, Eugen Neagoe. Acesta a declarat, miercuri, că nu ar refuza o ofertă din partea echipei de ligă secundă şi nici o mutare la Turnu Severin. «M-am înţeles în principiu cu cei de la Drobeta. Zilele următoare o să perfectăm şi contractul. Mi-am dorit să joc la un club cu pretenţii de promovare în primul eşalon, aşa cum este FC Drobeta Turnu Severin» a declarat fostul atacant al ialomiţenilor, Bogdan Aldea, care în turul acestui sezon nu a bifat pentru Urziceni decît 10 minute finalul partidei de la Tîrgu Jiu cu Pandurii, scor 5-1 pentru elevii lui Dan Petrescu.

Niciun comentariu: