joi, 26 februarie 2009

Bălan:

“Sînt fericit că am ajuns din nou la Unirea“
Noul mijlocaş al Unirii Urziceni, Tiberiu Bălan, 28 de ani, a declarat în urmă cu cîteva minute că este extrem de fericit ca a semnat pentru încă 6 luni cu formaţia ialomiţeană. Jucătorul adus de la Sportul Studenţesc spune însă că şi-ar fi dorit un transfer definitiv la gruparea antrenată de Dan Petrescu. „Sînt fericit că am ajuns din nou la Urziceni. Am semnat pe şase luni, iar din vară, depinde pe ce poziţie vom încheia campionatul, vom discuta şi despre prelungirea acestui împrumut. Totuşi, era mai bine dacă se rezolva un transfer definitiv la o echipă. M-am luptat eu cu Sportul la titlu acum cîţiva ani, dar acum cu Unirea, că sîntem la un punct de primul loc. O să vadă adversarii noştri din campionat cît de puternici vom fi“ a precizat, în urmă cu cîteva minute, noul transfer al alb-albaştrilor. Bălan a fost împrumutat în prima parte a campionatului la Unirea Urziceni, pentru care a evoluat 431 de minute şi a marcat de trei ori, cu Pandurii Tîrgu Jiu, în deplasare şi cu Gaz Metan Mediaş şi Oţelul Galaţi, pe teren propriu.

Niciun comentariu: