vineri, 27 februarie 2009

Petrescu:
„Varga şi Bălan sînt doi jucători pentru care am făcut eforturi mari“
Antrenorul echipei Unirea Urziceni, Dan Petrescu, a declarat, vineri, că jucătorii Tiberiu Bălan şi Dacian Varga sînt două achiziţii foarte bune şi s-a «bătut» pentru ca ei să ajungă la gruparea ialomiţeană.
„Mă bucur că pe ultima sută de metri am reuşit să îi aducem pe cei 3 jucători, Varga, Bălan şi Bîrlădeanu. Sînt sigur că vor ajuta echipa, au fost doriţi de mine şi m-am bătut cel mai mult pentru venirea lor. Au fost aduşi cu eforturi foarte mari, pentru a ne atinge obiectivele. Nu a fost uşor să îl conving pe Vasile Şiman, dar am o relaţie bună cu el şi cred că a gîndit acestă mutare pe termen mai lung, pentru binele jucătorilor şi al clubului. Sînt jucători de echipa naţională“ a declarat Dan Petrescu, la prezentarea oficială a celor trei achiziţii ale Unirii.
Tiberiu Bălan a spus că este mulţumit de revenirea la Unirea Urziceni şi îşi doreşte foarte mult ca în acest retur să fie ferit de accidentări. Şi Dacian Varga a afirmat că este mulţumit că a ajuns la gruparea ialomiţeană, dar mai ales pentru că va juca la o echipă din Liga I. „Mă bucur că Mister s-a gândit la mine şi sînt bucuros că am revenit în prima ligă. Sper să terminăm cît mai sus în clasament, dar eu vreau să vorbesc mai mult pe teren“ a precizat Varga.
Tiberiu Bălan (28 de ani) a fost împrumutat şi în tur la Unirea Urziceni, însă înţelegerea a expirat, iar la începutul acestui an a revenit la Sportul Studenţesc. Mijlocaşul a evoluat între 2001 şi 2007 la echipa din Regie, iar în sezonul 2007-2008 a fost cedat pentru şase luni la FC Timişoara, însă nu a evoluat decît în şase partide şi s-a întors la Sportul.
În vârstă de 24 de ani, Dacian Varga este un produs al clubului Sportul Studenţesc şi a evoluat numai pentru această formaţie, între anii 2003-2009. George Bîrlădeanu (21 de ani), de la Dunărea Galaţi, evoluează pe partea dreaptă a liniei mediene şi va fi împrumutat gratis pînă în vară, cu drept de cumpărare definitivă.

Petrescu: „Primul meci este cel mai greu“
Referitor la meciul din etapa a 18-a a Ligii I, cu FC Braşov, Dan Petrescu a spus că va fi o partidă extrem de dificilă, însă nu concepe alt rezultat în afară de victorie. „Va fi un meci foarte greu, iar dacă am făcut două, trei transferuri nu înseamnă că meciul e rezolvat. Dacă vrem să ne atingem obiectivul, trebuie să câştigăm acest joc împotriva unei echipe foarte bine organizate. Fiind primul din retur va fi mult mai greu. Vreau să cîştigăm următoarele cinci meciuri, după ce cîştigăm meciul cu FC Braşov“ a conchis Petrescu.

Niciun comentariu: