vineri, 27 februarie 2009

Varga: „Sper să arăt că am valoare“
Mijlocaşul Dacian Varga, împrumutat de Unirea Urziceni pînă în vară de la divizionara secundă Sportul Studenţesc, a declarat că a deprins tainele ABC-ului în fotbal în Liga a 2-a, iar acum, după mutarea la gruparea ialomiţeană vrea să arate că poate juca şi la un nivel superior. “În divizia B m-am cãlit cum se spune, am învãţat abecedarul în fotbal. Acum, în Liga I sper să demonstrez că am valoare“ a explicat Varga, care nu va putea fi folosit însă de antrenorul Dan Petrescu în primul meci din retur, cel cu FC Braşov, din cauză că fotbalistul este în urmă cu pregătirea fizică. Mijlocaşul de 24 de ani a comentat şi oferta venită de la Timişoara înainte ca el să semneze cu Unirea. „Nu ştiu ce să vă spun în legătură cu oferta de 2 milioane de la Timişoara, dacă este o sumă bună sau dimpotrivă. Domnul Şiman ştie cu siguranţă mai multe. De aceea este dînsul preşedinte la club şi el face preţurile. Eu trebuie să-mi văd de joc“ a spus, enigmatic, Dacian Varga.

Niciun comentariu: