vineri, 20 februarie 2009

Petrescu: „Visez sã revin la Chelsea“
Antrenorul Unirii Urziceni, Dan Petrescu, spune cã într-o zi ar putea sã revinã pe stadionul care i-a adus consacrarea ca jucãtor, Stamford Bridge, însã din postura de antrenor al echipei Chelsea Londra. «Chiar dacă nu am ajuns la Chelsea, mă bucur mult că suporterii m-au trecut totuşi pe lista antrenorilor pe care îi doresc la echipă. Este o dovadă în plus că am însemnat ceva pentru ei. Am petrecut cinci ani pe „Stamford Bridge“ şi am avut mereu o relaţie specială cu fanii. Am dat totul pe teren pentru culorile clubului şi se pare că nu au uitat acest lucru. În mod normal nu aş pleca acum de la Urziceni, dar Chelsea este o situaţie excepţională. Dacă ar fi fost alt club în afară de Chelsea, răspunsul meu cu siguranţă ar fi fost “nu”. Sunt încă un antrenor tânăr, dar pe viitor visez să revin pe „Stamford Bridge“ din postura de antrenor. Până atunci eu trebuie să îmi fac treaba acolo unde sunt dorit şi plătit» a declarat Dan Petrescu.

Niciun comentariu: