sâmbătă, 7 martie 2009

Bilaşco, fostul atacant al lui FC Argeş:

„Nu sînt obsedat să marchez în acest meci“
Pentru Marius Bilaşco, fostul jucător al lui FC Argeş, meciul de duminică este unul special. Vîrful evoluează la Urziceni, dar cea mai mare parte a carierei sale a petrecut-o în tricoul alb-violet, la Piteşti.
-Cu ce gînduri vii în Trivale?
-Pentru mine meciul cu FC Argeş este unul special. Tot sezonul aştept să vină acest joc, pentru a mă întoarce la Piteşti. Acum, fără dubii, pe plan sentimental FC Argeş este prima, pentru că nu pot uita că am petrecut 9 ani din cariera mea. Practic la Piteşti m-am dezvoltat ca fotbalist.
-Veniţi la victorie?
-Noi vom încerca să cîştigăm, pentru că am avut destul de mult ghinion în prima etapă, cînd am terminat la egalitate partida cu FC Braşov. A fost un joc pe care l-am dominat, dar ratările noastre ne-au privat de o victorie.
-Îţi doreşti să marchezi în acest meci?
-Nu este o dorinţă mai mare ca în alte meciuri. Este dorinţa pe care o am înaintea fiecărei partide din Liga I. Sînt atacant, iar meseria mea este să marchez, dar nu sunt obsedat de acest gînd în partida cu FC Argeş.„
-Cum te aştepţi să fii primit de suporterii echipei FC Argeş?
-Acum este decizia lor. Eu nu pot spune decît că am petrecut 9 ani minunaţi la FC Argeş şi ţin foarte mult la această echipă. Numai că sînt jucător profesionist şi trebuie să îmi fac treaba pentru echipa pentru care joc la ora actuală.
-Vă gândiţi la titlu?
-Noi avem un obiectiv de a ne clasa pe unul dintre primele 6 locuri. Nu cred că avem şanse la titlu, dar cu siguranţă că dacă vom prinde un culoar favorabil nu ne vom da la o parte
-Este Dan Petrescu la fel de vulcanic cu voi şi la antrenamente?
-Dan Petrescu este un antrenor foarte bun, numai că el trăieşte la intensitate maximă fiecare fază a meciurilor din Liga I.
Sursa: Ziarul Top

Niciun comentariu: