marți, 14 aprilie 2009

Petrescu: «Rezultat injust»
Antrenorul Dan Petrescu a considerat cã remiza împotriva Rapidului a fost un rezultat injust, menţionînd cã ialomiţenii nu au capacitatea de a cîştiga campionatul dacã nu au reuşit sã se impunã în faţa formaţiei bucureştene. «Am avut o posesie mai bunã şi ocaziile mai mari. Numai o echipã a jucat, iar rezultatul este injust. Sînt douã puncte mari pe care le-am pierdut, la fel cum am fãcut şi la Piteşti. Am avut ocazii, am avut posesie 70%, dar rezultatul nu este cel real. Dacã eram buni de titlu, bãteam Rapidul» a declarat «Bursucul».
MM: «Arbitraj echidistant»
Managerul general al Unirii, Mihai Stoica, s-a declarat mulţumit de arbitrajul din partida cu Rapid, contrazicînd astfel declaraţiile giuleştenilor care îl acuzau pe centralul meciului, Augustus Constantin, cã ar fi favorizat echipa ialomiţeanã. «Atunci cînd înscrii dintr-o loviturã liberã dictatã în urma unui henţ discutabil şi mai vorbeşti de viciere de rezultat înseamnã cã e o distanţã foarte mare faţã de ceea ce s-a petrecut pe teren. Arbitrajul a fost echidistant, era normal sã se arbitreze aşa» a explicat MM, care duminicã şi-a aniversat ziua de naştere, şeful clubului ialomiţean împlinind 44 de ani. Stoica a detaliat cã intenţia rapidiştilor de a retrage echipa de teren a fost o strategie bunã, prin aceasta «reuşind sã opreascã furia noastrã».
«Bilã»: «Meritam mai mult»
Autorul golului care a adus un punct Unirii Urziceni în disputa cu Rapid, Marius Bilaşco, s-a declarat bucuros de faptul cã a marcat încã un gol în poarta giuleştenilor dupã partida din tur în care tot el deschisese scorul. «Sînt dezamãgit de rezultat, meritam mai mult la felul în care am jucat. E un sentiment foarte plãcut sã fim lideri, dar ne este foarte greu sã ne menţinem acolo. Nervii au cedat în acest meci, e o presiune foarte mare pentru cã ambele echipe şi-au dorit foarte mult sã cîştige» a declarat «Bilã».

Niciun comentariu: