miercuri, 13 mai 2009

Narcis Răducan:
„Am scăpat de hoţi şi am dat peste arbitrii slabi“
Narcis Răducan, directorul sportiv al Unirii Urziceni, a discutat despre problemele din arbitrajul românesc şi a spus că diferenţa dintre „centralii“ români şi cei străini, aduşi de FRF, nu este foarte mare. În schimb, nu mai sînt suspiciuni.
„Chiar şi cu arbitrii străini am avut probleme. Am scăpat de hoţi, de suspiciuni, dar am dat peste nişte arbitrii străini prost pregătiţi. Chiar dacă nu au fost faze care să nască discuţii, nu mi s-au părut că excelează aceşti arbitrii aduşi de FRF. Pentru noi e bine că am făcut egal cu CFR Cluj, ne-am consolidat poziţia a doua. Mihai Stoica a făcut un memoriu aseară în cazul Kone. Nu mi se pare corect cum a judecat Comisia de Disciplină şi cred că cei de la CFR ar fi putut evita asta“, a spus Narcis Răducan la Telesport.

Niciun comentariu: