miercuri, 6 mai 2009

Petrescu: „99 la sută în cupele europene“
Tehnicianul Dan Petrescu a declarat, după succesul obţinut de Unirea Urziceni, în deplasare, cu Farul Constanţa, scor 1-0, că pentru echipa sa nu a contat aşa de mult jocul prestat în acest meci, ci rezultatul obţinut în final.
"Ştiam că va fi un meci greu şi că Farul va fi disperată pentru cele trei puncte. Ştiam şi că Dinamo cîştigase, astfel că a fost o presiune în plus pentru noi. După lovitura în bară a Farului am controlat jocul, am avut şi noi o lovitură în bară. În repriza a doua am încercat să menţinem rezultatul şi să jucăm pe contraatac. Pentru noi nu era important jocul prestat, ci rezultatul. Poate că nu am jucat extraordinar, dar la acest meci conta rezultatul pentru noi. La cum se joacă, din trei în trei zile, este bine. Îmi era teamă fără Galamaz care s-a îmbolnăvit în ziua meciului, pentru că el jucase titlular în ultimii doi ani. Totuşi, Mehmedovici a demostrat că merită să joace", a punctat tehnicianul Unirii.
Petrescu consideră că în urma acestei victorii se poate spune, în proporţie foarte mare, că echipa sa a obţinut un loc de cupă europeană în acest sezon: "Cred că 99 la sută suntem calificaţi în cupele europene, iar dacă cu CFR Cluj vom cîştiga sau vom obţine măcar un punct, atunci 99 la sută vom termina pe podium. Pentru noi urmează un program infernal în care vom întîlni toate formaţiile de top şi în urma acestor meciuri vom vedea cine sîntem cu adevărat".

Un comentariu:

Anonim spunea...

Afara cu Petrescu ? cat mai are pana se pensioneaza ?