vineri, 2 noiembrie 2007

Dan Petrescu a vrut să scoată
echipa din teren
Dan Petrescu a reacţionat dur la eliminarea lui Gomes, iar la final a acuzat Dinamo că umblă la arbitri. Imediat după ce Gomes a luat cartonaş roşu, Dan Petrescu a vrut să plece împreună cu toţi jucătorii săi la cabine, însă Bogdan Stelea s-a opus! “Cred că e mai bine să joci decît să ieşi de pe teren“, a justificat Stelea la final. “Eu am plecat de pe bancă din proprie iniţiativă, fără să fiu dat afară. Am făcut-o ca să nu mă manifest, dar apoi arbitrul m-a trimis în tribună! Rezerva Augustus Constantin voia să mă trimită în tribune încă din minutul 1“, a zis Petrescu.
Dan Petrescu a acuzat-o la final pe Dinamo că umblă la arbitri. “De ce nu sîntem lăsaţi să jucăm? Nu are rost să mai evoluăm în campionatul ăsta. Dinamo a pus presiune pe arbitri! De ce nu vor ei să joace pe teren şi după aia să evolueze în cupele europene, ca să nu-i mai scoată nişte schiori? Ce aţi văzut a fost doar începutul. Cei de la Dinamo se păcălesc singuri“, a atacat “Bursucul“. (G. Şeitan)
“Acest arbitru este talentat, dar nu este lăsat în pace. Propun să fim arbitraţi de străini la toate partidele“
Dan Petrescu

Niciun comentariu: