vineri, 19 septembrie 2008

Dan Petrescu, îngrijorat de meciul cu Craiova
„Bursucul“ crede că, după deplasarea din Germania, pe Unirea o aşteaptă luni o partidă cu o încărcătură mare, aidoma celor cu Rapid şi Hamburg.
- Felicitări pentru rezultatul de aseară din Cupa UEFA, Hamburg - Unirea Urziceni 0-0...
- Mulţumesc, deja a şi trecut această întîlnire.
- Urmează alt meci greu pentru Unirea, cel din campionat, cu Universitatea Craiova!
- Va fi, într-adevăr, o partidă foarte grea pentru noi. Cu Universitatea ne aşteaptă un meci cu o încărcătură mare, aidoma întîlnirilor cu Rapid, din etapa trecută de campionat, şi cu Hamburg, din turul I al Cupei UEFA. Chiar dacă, deocamdată, Craiova este pe un loc din partea a doua a clasamentului Ligii I, este însă o echipă foarte bună. Sînt îngrijorat de acest meci care se va juca luni, la cîteva zile după această partidă grea pe terenul liderului la zi din campionatul Germaniei.
- Sînteţi destul de îngrijorat de meciul de luni?
- E normal să fiu îngrijorat, am şi motive. Cum spuneam, cunosc valoarea Craiovei, o formaţie foarte bună în acest campionat şi care joacă foarte bine pe atac. Universitatea este o echipă imprevizibilă. În campionatul trecut, după ce în tur am cîştigat la Craiova, am avut un meci foarte greu în retur, doar 2-2 pe terenul nostru. Sper ca luni să cîştigăm în faţa Craiovei şi astfel să ne menţinem şirul victoriilor. Şi, evident, să ne menţinem astfel şi prima poziţie din clasament.
- Avînd în vedere că Unirea a jucat joi seară un meci destul de epuizant, prospeţimea echipei Craiovei va fi luni superioară Unirii...
- Rămîne de văzut. Dacă voi face şi cîteva schimbări în formaţia mea, atunci nu se va întâmpla ceea ce anticipaţi. Sper ca Unirea să cîştige.
- Unirea luptă acum pe două fronturi, Cupa UEFA şi campionatul intern. Le vreţi pe amîndouă?!
- Eu acum mă gândesc doar la meciul următor, asta e preocuparea mea, partida de luni, cu Universitatea Craiova. Sper să obţinem toate cele trei puncte ale întîlnirii. Restul vom vedea.

MM: „Arbitrul ne-a refuzat victoria“
Managerul general al Unirii Urziceni, Mihai Stoica, a acuzat în termeni duri arbitrajul de la meciul cu Hamburg, din prima manşă a turului I din Cupa UEFA. «Am obţinut un rezultat mare după o prestaţie admirabilă a băieţilor. Ar fi trebuit să plecăm cu o victorie de aici, dar un arbitru ne-a refuzat această victorie, fără nicio justificare. Nu am luat o opţiune pentru calificare, dar băieţii au arătat ca o echipă mare. Hamburg i-a dat trei goluri lui Bayer Leverkusen şi două goluri lui Bayern Munchen» a declarat Mihai Stoica după meci. Şi antrenorul Dan Petrescu a fost în acelaşi ton după remiza, scor 0-0, cu Hamburg, spunînd că 24 din 25 de arbitri ar fi acordat penalty pentru Unirea Urziceni.

Niciun comentariu: