marți, 2 septembrie 2008

Tibi Bălan:

„Pînă acum au fost meciuri uşoare, urmează măcelul!“
Mijlocaşul Unirii Urizceni, Tiberiu Bălan, a vorbit într-un amplu interviu printre altele despre starea sa fizică, despre rezultatele Unirii Urziceni, despre perioada nefastă petrecută la Timişoara, dar si despre obiectivele sale personale!
- Cît vei mai sta pe bară din cauza accidentării suferite în partida cu Gaz Metan?
- Tocmai am trecut peste această accidentare, o întindere. Am încheiat recuperarea şi voi începe în curînd şi antrenamentele. Chiar dacă m-am lovit cînd eram titular, acum va trebui să lupt pentru a-i demonstra antrenorului că merit un loc în primul 11.
- Sînteţi pe locul 1 şi aveţi un început excelent de sezon. V-aţi schimbat din mers obiectivul în acest sezon?
- Nu cred că este cazul să ne schimbăm obiectivul. Să nu uităm că am avut meciuri destul de uşoare pînă acum, pe care este bine că le-am cîştigat. Acum urmează partidele grele, cu Rapid, cu Universitatea Craiova şi restul formaţiilor de top.
- Aţi început să vă pregătiţi pentru partida cu Hamburg din Cupa UEFA?
- Nici măcar nu am vorbit între noi despre Hamburg încă. După meciul cu Gloria Buzãu am avut cîteva zile libere, dar poate că de mîine vom începe să pregătim şi dubla cu nemţii. Este important că vom aborda meciurile următoare cu un moral foarte bun, iar prestaţia noastră cu Hamburg ar putea depinde de rezultatul pe care-l obţinem cu Rapid în etapa viitoare. Nu am vorbit însă cu "vişinii" despre HSV, deoarece echipa germană a suferit schimbări majore faţă de sezonul 2005/2006. Acesta este fotbalul, cluburile se schimbă de la an la an.
- Dan Petrescu a spus de curînd că se teme de arbitrajele care vor urma pentru Unirea Urziceni. Voi, fotbaliştii, aveţi griji de genul acesta?
- Noi nu ne gîndim la asta. Sîntem învăţaţi să jucăm fără să ne gîndim la arbitraje, să nu ne intereseze asemenea lucruri. Pentru probleme de acest gen există antrenori sau conducători.
- Tu ai ajuns la Urziceni de la Poli Timişoara. De ce nu ai reuşit să te impui acolo?
- Nu mi s-au dat deloc şanse de a arăta ce pot. Eu fusesem împrumutat pentru 6 luni acolo, dar este foarte greu să demonstrezi ceva fără să joci. Sînt fericit acum la Unirea, dar mă necăjesc aceste accidentari prin care trec prea des.
- Dacă te vei menţine sus cu echipa de club şi vei fi titular, speri să fi convocat la naţională?
- Eu tot timpul sper să ajung la echipa reprezentativă a României, să revin în top, acolo unde eram mai demult. Dacă voi fi sănătos şi voi juca bine, sînt convins că am şanse de a fi selecţionat.

Niciun comentariu: