marți, 11 noiembrie 2008

Petrescu:
"E datoria noastră să ajungem iar în finală"
Dan Petrescu era mulţumit de faptul că echipa sa a făcut, după 1-0 cu Oţelul, încă un pas spre revanşă, reafirmînd că doreşte cîştigarea Cupei, după ce anul trecut echipa sa a pierdut în ultimul act în faţa CFR-ului:"Am întîlnit o echipă bună care nu a făcut prea multe schimbări şi era clar că va fi greu. Ocaziile mari le-am avut noi şi cred că dacă am fi fost mai concentraţi înscriam mai devreme. A fost o victorie meritată. Era datoria noastră să ajungem în finală, mai ales că am pierdut-o anul trecut. Acum ne concentrăm pe partida cu Dinamo, sper să nu mai am accidentaţi. Oţelul are o echipă foarte bună, cine va juca împotriva lor va avea mari probleme, pentru că au demonstrat că sînt puternici chiar şi fără cel mai bun om al lor, Paraschiv" a declarat Petrescu.

Cupa României / Unirea Urziceni-Oţelul Galaţi 1-0
Ialomiţenii merg în sferturi
După un joc în care a contat mai mult în atac, ratînd cîteva mari ocazii, Unirea Urziceni a obţinut calificarea în sferturile de finală ale Cupei României. Jocul a fost decis în minutul 83, atunci cînd centralul Aurelian Bogaciu a acordat o lovitură de pedeapsă ialomiţenilor, după un presupus henţ în careu al fundaşului bulgar Jivko Jelev. Penalty-ul a fost apărat în primă fază de portarul gălăţenilor, Gribauskas, însă Dănălache a reuşit să marcheze după respingerea acestuia. Pentru Unirea Urziceni urmează meciul de campionat cu Dinamo din etapa a 15-a.

Niciun comentariu: