miercuri, 8 aprilie 2009

GLORIA BUZĂU - UNIREA URZICENI 1-5
Petrescu:

„Degeaba am bătut Buzăul, dacă nu cîştigăm şi cu Rapidul!“
Tehnicianul Unirii Urziceni, Dan Petrescu, a declarat după partida cu Gloria Buzău, cîştigată cu scorul de 5-1, că este foarte mulţumit de evoluţia elevilor săi, însă acest succes trebuie neapărat completat cu o victorie în faţa Rapidului, etapa viitoare. „Nici în cele mai frumoase vise ale mele nu mă aşteptam să conducem cu 4-0 în minutul 35. Astăzi, în special în prima repriză, ne-a intrat totul, iar în partea a doua nu am fost atît de mulţumit, însă jucătorii şi-au păstrat energiile pentru meciul viitor. Nu pot spune că echipa şi-a revenit după acele evoluţii mai şterse din ultima perioadă, consider că meciul cu Rapid va fi unul mai concludent. Degeaba am cîştigat cu Gloria Buzău, dacă nu batem Rapidul etapa viitoare“ a spus Petrescu, adăugînd că şi-ar dori foarte mult ca Unirea să beneficieze pe teren propriu de un public precum cel de la Buzău.

Niciun comentariu: