luni, 1 martie 2010

Finul lui MM a bătut de unul singur Sportul în Cupa
Dănălache reloaded!
l graţie un hattrick, atacantul neinclus pe lista pentru Liga Campionilor a demonstrat că este un jucător pe care încă se poate conta, măcar în campionat şi cupă
Ialomiţenii au trecut fără nicio problemă în 16-imile Cupei României, de Sportul Studenţesc, scor 3-0, într-un meci disputat miercuri, 23 septembrie, la Urziceni. Atacantul Cristian Dănălache, aflat la primul meci ca titular după o pauză de mai bine de trei luni, a reuşit o triplă de senzaţie şi a adus calificarea în optimi.
«Studenţii» au început mai curajoşi disputa, iar Nicola (’9, ’12, ’17) a încercat poarta ialomiţenilor din toate poziţiile, fără vreun rezultat pe tabelă. Apoi, la prima acţiune mai legată, campionii au obţinut un penalty, după un fault al lui Cruceru la Todoran. Dănălache a bătut în plasa laterală şi Unirea prelua conducerea (’20). Din acel moment, pe teren a existat o singură echipă. După ce Semedo (’26) n-a izbutit să dubleze avantajul gazdelor, din centrarea lui Onofraş, a ieşit din nou la rampă Dănălache: excelent servit de Todoran şi scăpat singur spre poartă l-a executat pe goalkeeper-ul Sportului cu un exterior de mare atacant (’27).
După odihnă, campioana a încetinit ritmul, în timp ce elevii lui Selymeş nu aveau forţa măcar să ajungă prin preajma porţii lui Tudor. Todoran (’50) a mîngîiat transversala cu stîngul din interiorul careului mare, apoi «interiorul» lui Onofraş (’67) a trecut puţin pe lîngă vinclu. Şi, cînd se părea că «dubla» lui Dănălache va fi suficientă pentru calificare, vîrful adus pe 200 de mii de euro de la UTA a mai punctat o dată: şut in interiorul careului pe sub portar (’82) pentru un hattrick «curat». Omul meciului a zguduit şi bara transversală în prelungiri, dar rezultatul era deja pecetluit.


UNIREA URZICENI-SPORTUL STUDENŢESC 3-0
Au marcat: Dănălache (’20-11m, ’27, ’82)
URZICENI: D. Tudor-E. Nicu, D. Munteanu, Mehmedovic, Brandan-Ricardo-Todoran, L. Marinescu (’46 Pădureţu)-Onofraş (’76 Rusescu), Dănălache, Semedo (’56 S. Frunză). Antrenor: Dan Petrescu
SPORTUL: A. Popescu-Farmache, Cr. Irimia, Patriche, Cazan (’46 A. Lungu)-C. Gheorghe, Nicola, Cruceru, Postolache (’55 Cheţan)-Ferfelea-Curelea (’63 Truţă). Antrenor: Tibor Selymeş
Cartonaşe galbene: Onofraş / Cazan, Farmache
Arbitri: L. Rusandu (Sfîntu Gheorghe), M. Artene (Vaslui), C. Savu (Galaţi)
Stadion: «Tineretului» 800 de spectatori

Petrescu: «N-a fost uşor cu Sportul»
Antrenorul campioanei României, Dan Petrescu, a precizat că victoria zdrobitoare în faţa «studenţilor», în faza 16-imilor Cupei, nu a fost uşor obţinută chiar dacă scorul ar indica altceva. «Este o victorie importantă mai ales că vine după înfrîngerea din ultima secundă de la Dinamo. Am schimbat toată echipa, am folosit jucători noi, care trebuiau să demonstreze că merită să îmbrace tricoul echipei campioanei. Deşi am învins cu 3-0 nu a fost aşa de uşor. Mă aşteptam la mai mult de la unii jucători, dar calificarea este foarte importantă şi ne aduce puţină linişte înaintea meciului cu Astra» a explicat «Bursucul», care apoi l-a lăudat pe autorul celor trei goluri din partida cu Sportul: «Dănălache a crescut în ochii mei, iar dacă am fi jucat sîmbătă cu Astra era 100% titular. Dintre toţi, pentru el mă bucur cel mai mult» a adăugat tehnicianul Unirii Urziceni. De asemenea, Petrescu a ţinut să scoată în evidenţă că echipa sa rezistă în toate cele trei competiţii în care campioana României participă în acest sezon. «Nu cred că ne-am făcut de rîs pînă acum. Am pierdut 2-0 în faţa Sevillei, într-un joc în care mi-am dorit să atacăm mai mult dar atît am putut, la Dinamo aţi văzut cu toţii cu am pierdut, în ultima secundă, iar împotriva Sportului am cîştigat cu 3-0» a conchis fostul internaţional.
MM: «Visez la cîştigarea Cupei României»
Managerul general al Unirii Urziceni, Mihai Stoica, a declarat, la sfîrşitul jocului că a avut ceva emoţii înaintea partidei cu Sportul Studenţesc şi că finul său, vîrful Cristian Dănălache, este tipul de atacant care îi place. «Deocamdată s-au apropiat optimile de finală ale Cupei României, mai e mult pînă la finală. Aveam emoţii înaintea jocului pentru că Sportul dovedise în trecut că poate furniza surprize, spre exemplu cînd a eliminat Steaua chiar la Urziceni acum un an. Finu’ m-a făcut fericit. Ăştia sînt atacanţii care ne plac, dar nu trebuie uitat nici Todoran care l-a servit perfect şi a obţinut şi un penalty» a menţionat MM. Apoi, managerul campioanei a explicat de ce Cupa României este o competiţie pe care ialomiţenii o tratează foarte serios: «Prin Cupă se poate ajunge foarte uşor în cupele europene. Visez la acest trofeu de 18 ani, n-am ajuns decît într-o finală de cînd sînt la Urziceni şi atunci am pierdut în faţa CFR-ului».
«Dănă»: «Mă simt fotbalist»
Atacantul Unirii, Cristian Dănălache, a afirmat, cu modestie, că nu este important cine marchează atîta vreme cît echipa sa cîştigă fiecare joc. «Orice înscrie este bine, important este că am învins şi mergem mai departe în Cupa României. Am ştiut să fructific pasele colegilor, nu am jucat singur pe teren. Oricine se simte fotbalist atunci cînd marchează, însă eu mă bucur că l-am mulţumit pe Mister (n. red: Dan Petrescu). Sper să ne revanşăm şi cu Astra pentru înfrîngerea din ultimul moment de la Dinamo» a declarat «Dănă». Totodată, directorul sportiv al Unirii Urziceni, Narcis Răducan, care miercuri a sărbătorit împlinirea vîrstei de 35 de ani, s-a declarat bucuros de cadoul băieţilor lui Dan Petrescu. «Am primit cadou calificarea în optimi. După două înfrîngeri consecutive nu aveam un moral prea bun şi victoria aceasta sper să ne ajute să ne recăpătăm puţin încrederea. Dănălache este un fotbalist foarte bun, un profesionist desăvîrşit care indiferent cît joacă încearcă să o facă bine» a precizat directorul sportiv al ialomiţenilor.
5000 de bilete pentru Ligă şi la Urziceni
Conducerea clubului ialomiţean va pune în vînzare începînd de mîine, sîmbătă, 26 septembrie, biletele pentru partida de marţi, din Liga Campionilor, contra formaţiei germane VFB Stuttgart, care se va disputa la Bucureşti, pe stadionul «Steaua». Tichetele de acces au preţuri cuprinse între 20 de lei la peluze şi 150 de lei la fotolii, şi vor putea fi achiziţonate fie de la casele de bilete ale stadionului din cartierul Ghencea, dar şi de la casele de bilete ale stadionului «Tineretului» din Urziceni. Potrivit informaţiilor noastre, şefii clubului ialomiţean au decis să pună la dispoziţia suporterilor din judeţ, contra cost, circa 5000 de bilete la primul meci de pe teren propriu din grupele Ligii Campionilor. Altfel, antrenorul Dan Petrescu a anunţat că se va consulta cu selecţionerul României, Răzvan Lucescu, care a urmărit live meciul dintre Stuttgart şi Koln, dar şi cu Ovidiu Sabău, antrenorul lui FC Timişoara, echipă care a fost eliminată de nemţi în ultimul tur preliminar înaintea fazei grupelor Champions League.
Astăzi, acasă cu Astra
Campionii, locul al 5-lea în clasament, vor evolua astăzi, vineri, 25 septembrie, pe propriul teren, într-un meci contînd pentru etapa a 8-a a Ligii I, contra formaţiei Astra Ploieşti, întîlnirea urmînd să înceapă la orele 20,00. Prahovenii, care ocupă locul al 11-lea în clasament, vin după două victorii consecutive, una în campionat, scor 4-2 cu Unirea Alba Iulia şi una în Cupa României, 2-1, după prelungiri, cu Farul Constanţa. «Astra este o echipă bună, i-am urmărit în meciul cu Alba Iulia. N-a pierdut contra Timişoarei, a bătut Rapidul, este o formaţie de forţă şi foarte echilibrată» a comentat managerul general al Unirii, Mihai Stoica, completat de antrenorul ialomiţenilor, Dan Petrescu: «Vrem să rămînem în plutonul fruntaş pentru că sîntem la doar un punct de primul loc în clasament. Chiar dacă Astra a jucat prelungiri în Cupă în mod sigur n-au folosit echipa care va juca împotriva noastră. O victorie mi-ar aduce mult mai multă linişte decît succesul cu Sportul, pentru că la noi competiţia prioritară este campionatul şi trebuie să facem cît mai multe puncte».
2000 de mici fotbalişti, invitaţi la meciul cu Astra
Sponsorul principal al formaţiei din Urziceni, Green City, a invitat pentru partida de astăzi, contra formaţiei Astra Ploieşti, circa 2000 de mici fotbalişti din Bucureşti la meciul de campionat pe care campioana îl va susţine începînd cu orele 20,00, pe teren propriu. Invitaţiile au fost lansate prin intermediul directorului sportiv al Unirii, Narcis Răducan, şi ele au vizat în primul rînd şcolile cu profil sportiv, dar şi şcolile de fotbal din Bucureşti. «Cînd i-am sunat să-i invit mulţi profesori au crezut că sînt Buzdugan şi vreau să le fac vreo farsă» a dezvăluit managerul sportiv al Unirii Urziceni, Narcis Răducan.

Niciun comentariu: